Szkolny banner

Jesteś tutaj:

Wycieczka Klas 3 do Kaziemierza Dolnego

247
W dniu 14 czerwca 2023 klasy 3 udały sie na wycieczkę do Kazimierza Dolnego nad Wisłą. Swoją wycieczkę rozpoczęliśmy od rejsu statkiem. Później udaliśmy się w podróż malowniczymi uliczkami, podziwiając piękną architekturę, słuchając przy tym informacji odnośnie miasta..

Kolejnym punktem programu było zwiedzanie Rynku. Następnie wyruszyliśmy w stronę farnego kościoła z legendy, mijając po drodze pomnik kundelka. Potem poszliśmy dalej w górę, w stronę Zamku Kazimierskiego, a właściwie do jego ruin, gdzie na wieży mogliśmy oglądać wspaniałą panoramę miasta, Wisłę oraz basztę, a także posłuchać wielu historycznych ciekawostek dotyczących m.in. Kazimierza Wielkiego. Podczas zwiedzania mieliśmy również możliwość zobaczenia Góry Trzech Krzyży. Po tak aktywnym zwiedzaniu przyszedł czas na pyszny obiad w Restauracji. Po obiedzie dzieci zakupiły urokliwe pamiątki. Zobaczyliśmy wąwóz, który urzekła nas swoim widokiem.

Wycieczka do Kazimierza Dolnego to już wspomnienie, a na pamiątkę pozostały nam zdjęcia, zapraszamy do ich obejrzenia.